Header Ads

حصرى - هل موقع خمسات نصاب و ما الدليل على ذلك

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 


موقع خمسات


لماذا تقول ان موقع خمسات نصاب

قبل ان ادخل فى موضوع ان خمسات نصاب مباشرة اريد منك قراء هذا المقال اولا

سبب نشرى لموضوع ان موقع خمسات نصاب بالصور هو سرقة موقع خمسات لارباحى التى اكتسبتها خلال عملى داخل الموقع و سريعا ما عدت للعمل فى الموقع مرة اخرى لارى هل تغيرت سوء المعاملة ام لا هل عمليات السرقة ما زالت موجودة ام لا .
قمت بالتسجيل فى موقع خمسات بأسم مدونتى احتراف سيو و صورتى الشخصية كى لا يقول شخص انى داخل الموقع متخفى او غير ذلك لان هناك العديد من الاشخاص قالوا ذلك و العديد من الاشخاص ارسلوا لى رسائل بأنى منافق و ان موقع خمسات دفع لى و لكن اذا كان موقع خمسات قد كان دفع لى حقا هل كنت سأبقى الموضوع الذى اشرح فيه نصب موقع خمسات و الذى بعنوان دليل ان مواقع خمسات نصاب 
و يتصدر نتائج محرك البحث على كلمة موقع خمسات و خمسات نصاب و موقع خمسات نصاب .

صراحة لم أنشأ حسابى فى موقع خمسات للربح لاننى من الاصل مشغول بالكثير من الاعمال و كنت ادخل موقع خمسات كل 3 ايام على الاقل و لم اكن متفاعل مع الاعضاء لان هدفى لم يكن الربح لماذا .
لاننى حين قمت بعمل حساب جديد فى موقع خمسات أنشأته بأسم مدونتى و كنت اعلم جيدا ان موقع خمسات تعرف من انا و كنت اريد ان ارى رد فعلهم هل سيبقوا على عضويتى ام سيحذفوها ام سيدعونى اعمل حتى يقولوا لى ليس لك اموال .

و بالفعل هذا ما حدث معى فى موقع خمسات تركوا حسابى مع انهم يعرفون جيدا اننى قمت بعمل مواضيع كثيرة تفيد ان موقعهم نصاب و لكن مع ذلك تركوا حسابى لماذا
هل تريد ان تعرف لماذا 
لانهم كانوا على امل ان احذف الموضوع الذى يشرح نصب موقعهم و لكن حين لم يروا اننى قد حذف الموضوع قاموا بتجميد رصيدى الموجود فى موقع خمسات .

بعد 14 يوم من اتاحة تحويل الرصيد الخاص بى فى موقع خمسات اردت تحويل الاموال و لكن لم تصل الارباح الى حسابى فى بايبال فدخلت و راسلت الادارة.

اولا هذه صورة لحسابى داخل موقع خمسات

موقع خمسات نصاب

و هذه صورة من ارباحى فى موقع خمسات
موقع خمسات نصاب

و هذه صورة من الرسالة التى قمت بارسالها الى الدعم الفنى بشأن عدم تحويل رصيد ارباحى

موقع خمسات نصاب

بعد ان قمت بأرسال الرسالة الى الدعم الفنى قاموا بالرد على بعد 8 ساعات
هل هناك موقع محترم الدعم الفنى يخدم فيه اعضاءه بعد 8 ساعات 
على العموم قام الدعم الفنى لموقع خمسات بالرد على و سألونى هل كان لك حساب سابق فى خمسات و تم غلقه .
المشكلة انهم عارفين انا مين و جايين يسألونى دلوقتى انت كان عندك حساب قديم فى خمسات و دى صورة من الرسالة .


موقع خمسات نصاب

قلت لهم نعم كان لى حساب سابق فى خمسات و تم اغلاقه بدون سابق انذار حتى
و بعدها انتظرت يوم اخر حتى يقوم الدعم الفنى بالرد على .

موقع خمسات نصاب


و بعد دقائق من الرسالة دى بعتلى الدعم الفنى رسالة تانية بيقولى فيها ان حسابى القديم تم غلقه بسبب انى بنشر مواضيع على ان موقع خمسات نصاب .
و قال لى 

كيف أخي تعمل في موقع وتشهر به في نفس الوقت؟ إن كنت تعتقد أخي ان موقع خمسات ينصب هل كنت لتفتح حسابا فيه وتعمل عبره؟
هل حدثت معك مشكلة سابقة أدت لنشرك هذا الموضوع أخي واعتقادك أن خمسات نصب عليك ويمكننا حلها؟

هو انا كنت دخلت الموقع و لابس طاقية الاخفة بالمصرى =D

ما انتو كنتوا عارفين انا مين و كنتم عارفين انى عامل مواضيع عن ان موقع خمسات نصاب و جاييت بس ساعة الدفع تقولوا كدة .
ده بس علشان اعرف حضراتكم انه موقع خمسات ما هو الا موقع شحاتين 
و دى صورة من راسلته 
موقع خمسات نصاب

المهم شرحتلوا السبب اللى خلانى اعمل موضوع عن موقع خمسات و قولتلوا
اللى هتشوفوه فى الصورة دى .
موقع خمسات نصاب


و من بعدها و الدعم الفنى لم يرد على بأنهم هيحولوا الارباح و لا هيسرقوها زى كل مرة و الاجابة معروفة طبعا لانها مش جديدة على موقع خمسات انا حابب بس اعرفكم معلومة و هى ان موقع خمسات بقى مفلس طيب ايه الدليل يا استاذ محمود 
الدليل ان موقع خمسات اتجه للاعلانات التابعة لموقع حسوب اللى هو من ضمن النصب طبعا .
و لكن نروح بقى لحاجة تانية خالص غير ان موقع خمسات نصاب و لكن هو من ضمن الموضوع برده ايه هو ؟
من كام يوم نزلت بشرى ريان مديرة موقع خمسات موضوع ايه هو بقى؟


السلام عليكم
نعمل حاليا على تطويرات جديدة رائعة جدا خاصة بحساب بائع محترف، قد تلحظون خلال هذه الفترة عدم وجود خيار شراء حساب بائع محترف لحين الانتهاء من التطويرات الجارية.
ما تخميناتكم للتطويرات القادمة؟ :)
شكرا لكم

و دى صورة من الموضوع
موقع خمسات نصاب


ايه معنى الكلام ده بقى ؟
هقولكم معناه 
دا معناه ان موقع خمسات بيخدم البائعين اللى بتشترى حسابات بائع محترف
علشان البائع المحترف هو اللى بيأكل موقع خمسات عيش و على ذلك البائعين طبعا بيشتروا الحساب ده غصب عنهم لانهم عارفين انهم بالحسابات العادية مش هيظهروا فى البحث اللى موجود فى موقع خمسات و طبعا الاولوية فى موقع خمسات للبائع المحترف .

هى دى حقيقة خمسات و انا مش بخترها من دماغى كل حاجة اهى بالصور علشان مش تيجى و تقولى يا استاذ محمود انت بتهاجم الموقع بشكل مستمر و من دون سبب لا الاسباب موجودة وواضحة امامكم بالصور و انا مش عايزك تقف على موضوعى ان بس ان عايزك تدخل على السيرش و تكتب خمسات نصاب بس و شوف كام واحد اتنصب عليه من موقع خمسات و بعدها ارجعلى و قولى انت غلطان .

لو عايز الموضوع ده يتعرف و كل واحد يخلى باله من موقع خمسات قبل ما ينصب عليه يبقى تنشره على قد ما تقدر ليه ؟
لانه صدقنى لو كنت لسة جديد فى موقع خمسات يبقى هيتنصب عليك و دى عن ثقة مش كلام و خلاص .
عايز تكسب و تاكل عيش ابعد عن موقع خمسات خالص لو عايش تعيش من الاخر 
و لو عايز حاجة تشتغل بيها ابعتلى رسالة و انا اقولك ايه تانى يكسب الف مرة غير موقع خمسات .
دى نصيحة عايز تقبلها اهلا و سهلا بيك و مش عايز تقبلها اهلا بيك برده 
لكن بعد ما يتنصب عليك فى موقع خمسات متجيش هنا و تقول موقع خمسات نصب على .

ليست هناك تعليقات